MAJA WĄSAŁA AUTORKA KSIĄŻKI "TABLETKI NA ŻYCIE". MOJE REFLEKSJE PO PRZECZYTANIU KSIĄŻKI



PANACEUM W POSTACI KSIĄŻKI

Świat, w którym żyjemy jest chaotyczny, skomplikowany, wiele w nim pułapek, które czyhają na człowieka, gdzieś za rogiem. Często odwracamy wzrok, by nie widzieć tego zła, które się wylewa, zatykamy uszy, by nie słyszeć tego, co płynie do nas zewsząd. Lubię czytać. Lubię zanurzyć się w świat książki, gdzie choć na chwilę można zapomnieć o tym, co się dzieje. 

Max Czornyj w jednej ze swoich książek napisał;
"Książka jest panaceum na każde czasy. Przenosząc się do jej świata. możemy cieszyć się całkowicie innymi emocjami niż na co dzień..."

TABLETKI NA ŻYCIE

To książka, która przychodzi z pomocą w trudnych chwilach. Kiedy jest ci smutno, kiedy jest ci źle. Gdy odczuwasz samotność, smutek czy znajdujesz się na życiowym zakręcie. Po przeczytaniu, której poczujesz się lepiej. Otrzymasz zastrzyk pozytywnej energii. Zostaniesz zachęcony/na do podjęcia wyzwania.  To książka, która pokazuje, że każdy dzień ma w sobie coś dobrego, tylko często trudno jest nam je dostrzec, zauważyć. To zbiór 111 opowiadań niosących proste przesłanie o rzeczach, które przydarzają nam się w życiu.
"Gdyby szczęście zawarte w tabletkach było sprzedawane w aptekach, prawdopodobnie byłby to jedyny lek na półkach tego przybytku. Może jeszcze tabletki na rozwiązanie kłopotów życiowych, bo tych nigdy nie brakuje. Połykasz odpowiednią tabletkę i życie staje się proste, jasne i zaczyna płynąć gładko."

JA I MOJE DOŚWIADCZENIE Z KSIĄŻKĄ 

Osobiście w książkach i w muzyce zawsze szukałam i nadal szukam czegoś, czego nie dostałam od życia. Czegoś, co mogę dopasować do siebie, w czym mogę się odnaleźć. Nie potrafię wytłumaczyć jak to się dzieje, ale zawsze, (no dobrze prawie zawsze), znajdę się😉 z taką płytą lub taką książką, która da mi to, czego w danej chwili szukam lub czego potrzebuję. Przypadek? – Nie wiem, nie potrafię tego wytłumaczyć. Po prostu tak jest. "Tabletki na życie" autorstwa Mai Wąsały są fajną alternatywą, by spojrzeć na codzienność inaczej, choćby na czas czytania – jak tak właśnie zrobiłam😊

Komentarze

Popularne posty