Poranek z wierszem

Owiało mnie świeże powietrze poranka, otworzyłam książkę i zaczęłam czytać "NAJPIĘKNIEJSZE WIERSZE I PIOSENKI AGNIESZKI OSIECKIEJ"... Zatem dzień dobry dniu, co mi dziś podarujesz, bo czuje się tak sobie...

 

JAK PIĘKNIE JEST RANO  
gdy jeszcze nie wszystko się stało,
i wszystko może się stać,
tylko brać, tylko brać, tylko brać...

Jak pięknie jest wiosną,
gdy jeszcze nie wszystko wyrosło,
i wszystko może się stać
tylko brać, tylko brać tylko brać...

Jak pięknie jest w maju,
Gdy ryba się kąpie w ruczaju
i wszystko może się stać,
tylko brać, tylko brać, tylko brać...

Jak pięknie bywa na wiosnę,
gdy ziarnko bawi się w sosnę,
kamień pod łodzią, łódź z powodzią,
koza się śmieje z osłem...

Jak pięknie jest rano,
gdy jeszcze nie wszystko się stało,
i wszystko może się stać,
tylko brać, tylko brać, tylko brać...

A JAK WAM DZIEŃ SIĘ ZACZĄŁ? Wysyłam uśmiech i ciepełko, za którym tęsknię

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Komentarze

  1. Ciekawy wiersz, w którym jest sporo prawdy. Agnieszka Osiecka była ogromnie utalentowana i zwykłe rzeczy potrafiła pięknie opisać. Każdy nowy dzień może dawać nadzieję, na coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty