UCZTA OD SANAH

Święta, co prawda dopiero jutro, a ja od wczoraj mam przyjemność rozkoszować się najnowszą płytą Sanah pt "Uczta"😁Pomyśleć, że nie byłam entuzjastką jej twórczości, a ten krążek mnie urzekł💝






ZUZANNA JURCZAK, CZYLI SKĄD SIĘ WIEŁA SANAH

Objawienie 2019 roku Jej pseudonim powstał skróceniu angielskiej wersji pierwszego imienia – Susannah. Wciąż jest jedną z najbardziej popularnych polskich wokalistek. Jej piosenki mają po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt milionów odsłon w sieci, a bilety na jej koncerty wyprzedają się jak świeże bułeczki.

SUKCES, KTÓRY NIE WZIĄŁ SIĘ ZNIKĄD


Ogromnego talentu i muzykalności mógłby pozazdrościć jej każdy. Początki jednak, jak to zwykle bywa nie należały do najłatwiejszych. Jak wiele aspirujących wokalistek, ona też próbowała swoich sił w popularnych programach rozrywkowych– często jednak odsyłano ją z kwitkiem. Mimo to Zuzia nie zrażała się. Próbowała dalej wierząc, że uda się wywalczyć marzenia. Ciężka praca i upór się opłacił bo we wrześniu 2019 roku przyszedł w końcu czas na solowy debiut

HIT, KTÓRY OTWORZYŁ DRZWI DO POPULARNOŚCI

Utwór "SZAMPAN" wydany w styczniu 2020 roku z miejsca podbił serca słuchaczy 😍 Piosenka stała się olbrzymim hitem, deklasując konkurencję. Potem, jak nie trudno się domyśleć wszystko popłynęło jak lawina bo na jednym przeboju się nie skończyło.

KOMPLETNE ZASKOCZENIE

Kiedy młodziutka Sanah zaczęła podbijać polską scenę muzyczną, przyznam szczerze nie przypadła mi do gustu. Ten cały wizerunek wydał mi się taki cukierkowy i trochę kiczowaty. Przyglądałam i przysłuchiwałam się temu z dużą dozą ostrożności. Wielokrotnie podkreślając w swoich wypowiedziach, że nie podążam za tłumem i nie słucham tego, co wszyscy. Zuzia jednak zawsze zaskakiwała w swoich działaniach. Wszystko po to, by wspiąć się na szczyty list przebojów. Udało się – rozkochała w sobie miliony. Kawałki, które proponowała swoim odbiorcą, doskonale wpisały się w potrzeby młodych słuchaczy. Krążek "Irenka", który utrzymany był w nieco mroczniejszej stylistyce, wylansował jej największe przeboje takie jak; "Ale Jazz!", "etc." oraz "kolońska i szlugi". Wtedy jeszcze nikt się nie spodziewał, że za kilka miesięcy artystka zupełnie zmieni kierunek i zaskoczy wszystkich ,nawet mnie 😉

UCZTA DLA USZU 

Takiego albumu, chyba nikt się nie spodziewał. Sanah zaprosiła na swój najnowszy krążek największe nazwiska polskiej sceny muzycznej. Zaśpiewała między innymi z Natalią Grosik z zespołu (Micromiusic), Kwiatem Jabłoni, Grzegorzem Turnauem💛Arturem Rojkiem💚Dawidem Podsiadło💖Igorem Herbutem, Darią Zawiałow, Anią Dąbrowską czy Vito Bambino

PROJEKT REFLEKSYJNY


Zapraszając wszystkich na "UCZTĘ", wokalistka dotyka naszych najczulszych emocji i strun wrażliwości przez co album jest ciekawym wydarzeniem. Całość komponuję się niezwykle esencjonalnie i pięknie 😍

"JESTEM ZAUROCZONA "

 


Komentarze

  1. Pamiętam, że na Sanah trafiłem zupełnym przypadkiem. Co ciekawe, nie był to utwór "Szampan", o którym istnieniu nawet nie wiedziałem, a piosenka "Idź". Potem posłuchałem też innych jej kawałków, które za bardzo mi się nie podobały. Jakiś czas później usłyszałem "No sory" i wers "i wołają mnie, i wołają mnie, te wspomnienia w mojej głowie nie przestają tańczyć" nie dawał mi spokoju, bardzo polubiłem ten numer. Sanah wzbudziła moją wielką sympatię. Ostatnio dość często słuchałem też jej utworu "Wars" i jest to jedna z moich ulubionych piosenek. Jeśli chodz i "Ucztę", to najbardziej przypadł mi do gustu duet z Arturem Rojkiem, a w drugiej kolejności ten z Anią Dąbrowską. Sanah jest naprawdę zdolna i zapewne jeszcze nas wiele razy zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Sanah zaczęła osiągać sukcesy, przyznam szczerze, że dla mnie fenomen młodej wokalistki był niezrozumiały. Jej twórczość nie przypadła mi do gustu. Ten cały wizerunek wydał mi się taki cukierkowy i trochę kiczowaty. Przyglądałam i przysłuchiwałam się temu z dużą dozą ostrożności. Żeby jednak do czegoś się przekonać, albo spróbować dać temu szansę, musi upłynąć trochę czasu. W momencie, kiedy mogłam zasiąść do "Uczty"- nowego jej krążka i posłuchać, powiedziałam WOW! Tak to jest to, co do mnie przemawia😍Utworem, który zdobył moje serce zdecydowanie był duet z Grzegorzem Turnauem "Sen we śnie", potem duet z Arturem Rojkiem "Tęsknię sobie" no i w końcu duet z Dawidem Podsiadło "Ostatnia Nadzieja"... Bo przecież "Wszystko to, co mam, wszystko to, co mam to ta nadzieja, że życie mnie poskleja..." 💛

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty