FRANKOWE LOVE

Kiedyś napisałam taką piosenkę, gdzie w refrenie padają takie słowa:

„Wierzę w miłość ona siłę daje nam, wierzę w miłość ona może zmienić nas ."
Do pewnego momentu, kiedy przychodził (14 luty💕), kompletnie mnie to nie wzruszało, nie interesowało. Od czterech lat, jest jednak zupełnie inaczej!!! Kipię miłością💖 i z miłości 💘do pewnego "JEGOMOŚCIA"😆 Bezapelacyjnie jest to dla mnie jedna z ważniejszych dat w moim kalendarzu.

CO TAKIEGO SIĘ STAŁO?

Uprzedzam pytanie, nie, nie zakochałam się 😉Właściwie to wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot 😋 Dokładnie 4lata temu, w Dzień Świętego Walentego o (godzinie 20:30) na świecie pojawił się –Franek, mój siostrzeniec😍Cudowny mały człowiek, za którym szaleje😉 który z roku na rok, coraz bardziej mnie zaskakuje swoją ciekawością świata,(obecnie fascynuje go kosmos i gwiazdy). Swoją rozważnością, pomysłowością, dobrym serduszkiem i zastanawiam się z łezką w oku, kiedy ten mały kokosek, tak mi urósł? Trudno się nie wzruszyć, kiedy o nim piszę, ale poleciałabym za nim w kosmos😁,na księżyc, na drugi koniec tęczy🌈 albo gdzie tam by było trzeba!!! Zrobiłabym wszystko za minkę, którą strzela, a ja pękam ze śmiechu😄 Jest naprawdę rozkosznym i mądrym chłopcem.


Życzę Ci mój kochany smyku, wspaniałego dnia, pełnego niezapomnianych wrażeń. Pysznego urodzinowego tortu🎂, by ten dzień obfitował w same smakołyki🍩🍪lody, które tak lubisz🍦🍧no i niech nie zabraknie niespodzianek, radości w oczkach i na buźce😃
"STO LAT MÓJ ZUCHU, ROŚNIJ DUŻY I MIEJ GŁÓWKĘ PEŁNĄ MARZEŃ"

Jeśli więc zapytacie mnie: czym jest miłość? Odpowiem krótko: Moja ma na imię Fanek i w tym słowie mieści się cały świat💋

 NA KONIEC

Życzę Wam Kochani, by w waszym życiu ,pojawił się ktoś tak wyjątkowy, dla kogo przewrócicie wszystko do góry nogami😅😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘  

P.S. OD KAROLCI

Coś z przymrużeniem oka , w końcu VALENTINES DAY WIĘC JA TEŻ MOGĘ😆 Jeśli kiedyś, całkiem przypadkiem, jakiś Książe szukałby Księżniczki to jest taka jedna przed 40-stką i to z własnym BMW😂A i jeszcze jedno; jeśli padł ci koń i idziesz pieszo, bez obaw poczekam , nie ucieknę😜   

Komentarze

  1. Widać, że Franek to Twoje oczko w w głowie :). To wspaniałe, że ten mały młodzieniec potrafi Cię zaskakiwać i budzić w Tobie radość. Ponieważ miałem okazję go kiedyś poznać, muszę przyznać, że to bardzo rezolutne dziecko. No i Dzień św. Walentego nabrał dla Ciebie nowego znaczenia :). Ty masz szczęście, że go masz, a on ma szczęście, że ma taką fajną ciocię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa Janusza Korczaka mówią: "Kiedy dziecko się śmieje – śmieje się cały świat". Chyba właśnie tak jest i cudownie jest mu sprawiać radość 😍a on robi minkę, która mnie rozbawia do łez😂


      Usuń
    2. Dokładnie tak. Nigdy nie zapomnę tych słów. Jak jeszcze miałam wolontariat i praktyki w DPSie dla dzieci i młodzieży prowadzonym przez Zgromadzenie si
      Sóstr św. Jadwigi to właśnie ten cytat był umieszczony na tablicy korkowej gdzie wisiały zdjęcia podopoecznych. Bardzo za nimi tęsknię, ale przez pendemię nie mogę ich odwiedzić.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty