RZECZ O WYTRWAŁOŚCI W SPEŁNIANIU MARZEŃ


Zawsze słyszałam (bo któż tego nie słyszał), że trzeba mieć marzenia, że trzeba w nie wierzyć – wówczas się spełnią. Ten kto ich nie ma jest bezbarwny itd. Moja głowa jest pełna marzeń tych małych i tych dużych, tych łatwych i tych trudnych do spełnienia. One są dla mnie motorem napędowym, by działać i wierzyć, że w końcu się uda.

Nie wszystko jednak, jest tak proste jak mogłoby się wydawać.

Wiele razy, wydawało mi się, że już sięgnęłam po to, czego chciałam, że teraz będzie dobrze. Niestety – nic nie było dobrze. Szybko zderzałam się z rzeczywistością i z bolesną prawdą rozczarowania. Okazywało się bowiem, że muszę poczekać, bo to jeszcze nie ten moment, jeszcze nie mój czas.

Ilekroć sytuacja się powtarzała czy to w kwestii walki o zdrowie, czy w poszukiwaniu pracy i kilku innych istotnych dla mnie spraw – nadzieja wygasała we mnie.

Pojawiało się pytanie; Czy coś jest ze mną nie tak? Co robię źle?? Może za mało się staram??? Do których drzwi powinnam zapukać, za którą klamkę nacisnąć, by w końcu się udało?

Każda, kolejna próba pokazywała mi, że ze mną jest wszystko ok!

To, co jest przedmiotem moich dążeń zależy od wytrwałości, od siły, która jest we mnie. Gdy los stawia wyzwania, nie wolno się poddawać nawet gdy bywa niesprawiedliwy, czasem bolesny! Nie wolno rezygnować. Trzeba nieustannie próbować. Stale iść i patrzeć przed siebie, nie ważne jak jest ciężko w danym momencie w danej chwili. Wiem, że świata nie zmienię, ale mogę zmienić swój świat.

WYTRWAŁOŚĆ W MARZENIACH W KOŃCU ZAOWOCUJE 😉

Komentarze

  1. Super, że wróciłaś do pisania

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia trzeba mieć zawsze. Zarówno te mniejsze, jak i te duże. Nie jest powiedziane, że wszystkie muszą się spełnić, do tego natychmiast, ale czasem warto na nie poczekać, żeby jeszcze bardziej docenić ich realizację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jeśli coś nie dzieje się teraz, nie znaczy, że nie wydarzy się w ogóle... :) Na pewne rzeczy, nie mamy wpływu. Możemy tylko czekać i wierzyć, że nasz czas w końcu nadejdzie. Jeśli jednak tak się nie stanie -warto było spróbować

      Usuń
  3. Wszystko od nas zależy. Czy życie potraktujemy jak wyzwanie czy zagrożenie. Wszystko jest w naszej głowie i naszych rękach. A jeśli coś nie wychodzi , to zawsze mówię sobie ,że jutro jest nowy dzień. Czysta karta. I nie wybiegam w przyszłość tylko staram się żyć chwilą tu i teraz. Bo szczęście jest tu i teraz a nie jutro i tam ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko od nas zależy. Czy życie potraktujemy jak wyzwanie czy zagrożenie. Wszystko jest w naszej głowie i naszych rękach. A jeśli coś nie wychodzi , to zawsze mówię sobie ,że jutro jest nowy dzień. Czysta karta. I nie wybiegam w przyszłość tylko staram się żyć chwilą tu i teraz. Bo szczęście jest tu i teraz a nie jutro i tam 🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, zgadam się, że wszystko jest w naszych rękach. To, co robimy z naszym życiem, jak nim pokierujemy etc. Często jednak nasza głowa, potrzebuje czasu, by przetrawić i zrozumieć, że zmiany wpływają korzystnie na dalsze nasze funkcjonowanie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty